piątek, 17 lutego 2017

Piątek 17 luty


Ostatnie dni były bardzo pogodne, wydawało by się że idzie wiosna. Dzisiaj wybrałam się z Sarą, na Karczówke gdzie jest piękny taras widokowy, obok las i klasztor. 



Sara wyszlała się, pospacerowałyśmy. Zrobiłam kilka zdjęć dla Was. Niestety pogoda dziś nie była już tak piękna. Było ciepło ale niestety nie świeciło już tak pięknie jak wczoraj. 



W drodze powrotnej zaczął padać deszcz i to okropnie. Ale dzień i tak był udany. Nie mogę sie doczekać aż będzie wiosna i będziemy mogli coraz częściej chodzić na wycieczki. 


3 komentarze:

  1. U nas ostatnie dni też były pogodne :) Fajną mieliście wycieczkę! Tylko szkoda, że zaczęło padać. My też nie możemy doczekać się wiosny <3 Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że robicie takie wycieczki :)
    Ja wczorajszy dzień spędziłam w domu, mimo iż Nero miała urodziny, ale dopiero dzisiaj poświęcę psom więcej czasu :)
    Pozdrawiam,
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jestem zbytnią optymistką, ale wydaje mi się, że czuć już pierwsze powiewy lata. Śnieg się rozpuszcza, robi się cieplej, aż chce się wyjść na dwór na dłuższy spacer :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas na konkurs

    OdpowiedzUsuń