poniedziałek, 21 grudnia 2015

O mnie

Poznajmy się!


Imię: Marlena

Wiek: 21 lat

Witajcie! Dzisiaj kilka słów o mnie, mianowicie jestem właścicielką Sary i jednocześnie autorką tego bloga, gdy zakładałam go to miał być to mój taki prywatny pamiętnik, tak tylko dla mnie żebym mogła umieszczać tu zdjęcia Sary i jakieś krótkie informacje, ale blog zaczęło odwiedzać coraz więcej osób więc nie jestem już do końca taka anonimowa. Zawsze byłam pasjonatką psów wszelkiego rodzaju, gdy byłam mała chciałam zostać weterynarzem :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju zwierzęta, psy, koty, króliki, chomiki, ptaki ale moją największą miłością zawsze były psy, przed Sarą była Mika, odeszła za tęczowy most w wieku 12 lat, więcej o niej znajdziecie TU . Staram się pomagać psom i innym zwierzęta jak tylko umiem, zawsze do domu przynosiłam bezdomne koty które potem mama musiała wydawać ludziom :) Pomagam również znalezionym psom które się do nas przybłąkają np malutkiej znajdzie o której macie post TU . 




1 komentarz:

  1. Witaj Merleno twój Blog bardzo mi się spodobał, ale zastanowiłabym się nad zmianą szablonu i tła :) Oczywiście mogę ci w tym pomóc.
    Jeśli przyjęłabyś moją pomoc proszę napisz na mój e-mail Nataluna44@gmail.com lub na blogu http://nukanalenia.blogspot.com (który został założony zasadniczo tydzień temu )

    OdpowiedzUsuń