czwartek, 16 lutego 2017

Ostatni raz

Witajcie! Zacznę od nowości kupiłam mały samochód z czego najbardziej się cieszę, szukam pracy, rozwoże CV i wszędzie Sara może być wtedy ze mną. Niedługo będzie cieplej to będziemy wybierać się w różne miejsca i będziemy mogli robić więcej postów :)  Sara miała cieczke wiem że mówiłam że ją wysterylizuje ale cała kasa poszła na prawko i samochód ale przysięgam sobie że w lato ją wysterylizuje bo męczę sie ja męczy się ona i tak będzie lepiej dla jej zdrowia. Jeden pies się na nas uwziął i biegał za nami ciągle, jechaliśmy do sklepu to biegł za nami pół drogi, nie da wejść spokojnie do klatki. Ktoś wypuszcza go rano, a on wieczorem wraca i tak w kółko. Ahh co za los. Na szczęście już cieczka minęła. Na świat przyszła córka mojego brata wszystko układa się świetnie.


W Biedronce jest nowa karma w saszetkach Rafi to taki pasztet w którym jest 60% mięsa myślę ze to dobry skład jak na cene 2.49 zł. Karma dostępna jest w smakach wołowiny lub jagnięciny. Zakupiłam 10 paczek i troche poszalałam.


Wpadły mi w ręce też smakołyki Purina Friskies Beggins Strips. Sara jeszcze ich nie próbowała ale gdy tylko zasmakowała to szybko pokochała. Są w smaku bekonu i naprawdę fajnie pachną nie jak typowa karma czy smakołyk dla psa więc polecam.


Słyszeliście kiedyś o tych smakołykach? Lub tej karmie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz