sobota, 25 lutego 2017

Sobota 25 luty

Witajcie! Dziś byliśmy na małych zakupach q naszej ulubionej hurtowni Lider Zoo. Poszliśmy głównie po karme którą pokazywałam Wam już we wcześniejszych postach czyli Gimdog niestety karmy nigdzie nie kupi się w internecie. Jej skład jest dobry i Sara naprawdę ją lubi, worek Brita jadła przez pół roku, a tą zjadła w dwa miesiące. Worek kosztuje 50 złotych, a jakość tak jak pisałam jest naprawdę dobra.


Kolejną rzeczą którą mieliśmy zamiar kupić były szelki. Szelki przydają nam się głównie nad wodę, na wycieczki i do samochodu. Znalazłam fajne odblaskowe niestety za małe, kolejne też były za małe. W hurtowni były również szelki z Juliusa K9 ale nad wodę to one raczej by się nie nadawały. W końcu wzięłam szelki samochodowe Trixie które już kiedyś mieliśmy gdy Sara była mała ale je przegryzła, z tymi raczej już tak nie będzie. Szelki są masywne w zestawie mają jeszcze taką smyczke przypinaną do pasa w samochodzie.


Ich koszt w hurtowni to 35 złotych, rozmiar XL.


Sara uwielbia piszczące zabawki ale ten kto nas odwiedza na blogu częściej doskonale o tym wie. Także przedstawiam Wam piszcząca piłkę w ładnym żółtawym kolorze.


Ostatnią rzeczą ale już nie dla Sary jest zamek dla naszych rybek bo mamy teraz duże akwarium i trzeba je troszkę ozdobić. 


Życzę Wam miłego weekendu :) 

4 komentarze:

  1. Fajne zakupy! A domek dla rybek jest śliczny :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mamy takie szelki samochodowe (chociaż w zupełnie innym rozmiarze)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Dawno mnie nie było' xD
    Ciekawa jestem tej karmy :) Może pokusisz się na jakąś recenzję?
    MerLuck

    OdpowiedzUsuń