sobota, 28 stycznia 2017

Nowy Rok nowe szanse

Witajcie! Nowy Rok daje nam w jakimś sensie nowy początek, nowe szanse. Wiele osób zakłada sobie postanowienia noworoczne, pewnie każdy z Was o nich słyszał i prawie każdy je miał ale czy spelniliście chociaż jedno? Ja muszę się Wam pochwalić, podsumowując styczeń udało mi się spełnić jedno z najważniejszych postanowień mianowicie zdałam prawo jazdy! Tak, tak sama jestem w szoku że poszło mi z nim tak gładko i za 1 razem. Egzamin odbył się 12 stycznia, prawko mam już w kieszeni. 

A pomijając już mój temat wracam do głównej bohaterki tego bloga czyli oczywiście nikogo innego jak Sary :) 


Ja zimę znoszę średnio ale za to Sara ją uwielbia więc korzystając z okazji gdy tylko możemy u rodziców Kamila Sara siedzi praktycznie cały czas na podwórku bawiąc się z Nelą, z nami lub kimś kto jej sie poprostu nawinie dlatego że nie odpuści zabawy tym bardziej gdy jest śnieg :) Jeśli ktoś z Was śledzi naszego instagrama ten mógł zobaczyć jej ostatnie wygłupy na śniegu. Ja nie lubię zimy, nie lubię marznąć więc czekam z utęsknieniem na wiosne, a potem moje najukochańsze lato! Wtedy zaczną sie wycieczki i wszystko to co najlepsze :) A teraz to u nas takie trochę flaki z olejem bo nic nam sie nie chce :)

A przechodząc do kolejnej ciekawej roku rzeczy mam dla Was mini mini haul mianowicie kupiłam ostatnio Sarze znów Doline Noteci którą ona uwielbia jeść, a ja kupować. Z racji tego iż byliśmy w galerii kupiłam jedno opakowanie dziczyzny czyli ulubione Sarci, a drugie opakowanie zobaczyłam przypadkiem i bardzo mnie zaciekawiło było ono o smaku dorsza z brokułami szczerze powiedziawszy nigdy nie widziałam karmy o smaku dorsza dla psa więc kupiłam i po przyjściu do domu od razu otworzyłam paczkę żeby zobaczyć reakcje Sary. I co? Sara oszalała na punkcie tego smaku, podczas otwierania już wylizywała opakowanie po czym delektowała się smakiem, a na koniec jeszcze sępiła 😂 Polecam Wam 



Mam nadzieję że post Wam sie podobał. Jak radzicie sobie z zimową handrą? A może jej nie macie bo uwielbiacie zime? Czy zrobiliście już jakieś noworoczne postanowienie?

3 komentarze:

  1. Gratuluję! pamiętam jaki stres miałam przed egzaminem na prawko :) Teraz tylko szerokości na drogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie mieć egzamin za sobą :D

      Usuń