środa, 16 listopada 2016

Dzień z życia Sary

 Witajcie! Zacznę od tego że chciałam sprostować wcześniejszy post gdzie dodałam zdjęcie z wesela ale nie naszego jak większość z Was myślała tylko mojego brata, my byliśmy świadkami :)

 A w dzisiejszym poście chciałam Wam napisać zwykły dzień z życia Sary bo przecież nie każdy z nas codziennie chodzi na długie spacery, wycieczki, ćwiczy ze swoimi czworonogami i takie tam różne. Każdy z nas ma przecież zwykłe dni w których nic nie robimy. 


U nas zaczyna się o 6-7 kiedy mój tata wychodzi z Sarą na pół godzinny spacer bo ona już nie śpi i się kręci żeby z nią wyjść. Jeśli wraca to zagląda do naszego pokoju czy jeszcze śpimy i sama kładzie się spać u siebie w legowisku. Około 12 idę z nią na drugi spacer gdzie Sara może trochę poszaleć, pogryźć patyki, pobawić się ze mną,  gdy wracamy do domu to zjada serduszka, żołądki lub coś w tym stylu, a później oczywiście smacznie drzemie. O 16-17 zjada swoją porcję jedzenia czyli kluski z mokrą karmą. Potem wychodzimy na dwór na około 20 minutowy spacer i wracamy do domu wtedy zazwyczaj wraca Kamil i bawi się z Sarą zabawkami. Wieczorem przed pójściem spać wychodzimy jeszcze raz na dwór żeby Mynia nie budziła nas w nocy ale ten spacer trwa tylko 10 minut i idziemy wszyscy smacznie spać :) Jak widzicie nasz zwykły dzień nie jest jakiś ,,niezwykły" pewnie każdy z Was ma podobny. 



A jak wygląda Wasz normalny dzień?

4 komentarze:

  1. E ta... ja wiedziałam, że chodzi o wesele Twojego brata. Pisałaś o tym we wcześniejszym poście :D
    Jakiś czas temu u nas na blogu też pojawił się podobny post z codziennego życia.

    Pozdrawiamy
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, widać że uważnie czytasz posty co bardzo mnie cieszy :) Koniecznie musze zajrzeć :)

      Usuń
  2. Jaka ona już wielka! <3
    Pozdrawiamy Julia & Jumper

    OdpowiedzUsuń