wtorek, 29 listopada 2016

Gwiazdka dla bezdomniaka

Witajcie! Ostatnio dostałam wiadomość o akcji Gwiazdka dla bezdomniaka która bardzo mnie zaciekawiła więc postanowiłam się nią z Wami podzielić. Wiadomo niedługo już święta i w tym popłochu przygotowań, zakupów, prezentów choć na chwilę moglibyśmy się zatrzymać i pomyśleć o zwierzętach które same gdzieś za kratami schronisk czekają na ciepły dom i wesprzeć je chociażby dzięki tej akcji.


Już tłumaczę o co dokładnie chodzi. Wystarczy wejść na stronę www.dlaSchroniska.pl kliknąć zakładkę Schroniska << II Gwiazdka dla Bezdomniaka i wyskakują nam różne zwierzaki są tam psy, koty, a nawet fretka. Wybieramy sobie któregoś potrzebującego zwierzaka i pod jego historią i zdjęciem są pokazane produkty których potrzebuje i cena mamy np Karma dla psa Merit Food i klikamy obok +plus i tym sposobem możemy podarować tyle karmy ile tylko chcemy i na ile nas stać 1kg, 2kg, 10kg. Jeśli wybierzemy już produkty to po prawej stronie wyskakuje nam suma do zapłaty i klikamy Podaruj. 
Darczyńca płaci tylko za wybrany produkt i nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.



 Aby przejść na stronę kliknij TUTAJ

Każda nawet najmniejsza pomoc się liczy. Jeśli nie możesz wesprzeć akcji to chociaż roześlij wiadomość o niej.

Co myślicie o tej akcji? Ja pomogę, a Ty?

2 komentarze:

  1. Podoba mi się idea takich akcji. Mimo wszystko sama wolę działać lokalnie wspomagając pobliskie schronisko.

    OdpowiedzUsuń