czwartek, 1 września 2016

Dostałam pracę!

Witajcie! Właśnie niedawno wróciłam z rozmowy kwalifikacyjnej i dostałam pracę! Jestem mega szczęśliwa z tego powodu to będzie moja pierwsza praca, od jutra zaczynam trzymajcie za mnie kciuki. Sara będzie siedziała z moimi rodzicami w domu będę za nią tęsknić ale wiem że tak trzeba ale za to będę miała więcej kasy żeby obsypywać ją prezentami czyli robić to co uwielbiam :) A propo prezentów, wracając weszłam do zoologa po pare smakołyków dla Sary

Dolina Noteci z dziczyzną

Chyba nie musze dużo pisać o tej karmie bo każdy z Was pewnie dobrze ją zna. Wybrałam z dziczyzną bo Sara najbardziej lubi :)


Pomarańczowe kosteczki na stawy

Pani poleciła mi takie kosteczki na stawy są dość drogie bo kg kosztuje 60zł :O


Kostki 

Kupiłam jej też dwie sztuki takich kostek które bardzo posmakowały Sarze. Niestety nie wiem z czego są.



7 komentarzy:

  1. Jutro może podejde tam i zapytam dokładnie co to za skład i jaka firma :) mówiła ale kompletnie wypadło mi z głowy: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pracy i trzymam za Ciebie kciuki! U nas ta karma robi wielką furorę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle - zakupy, ach, jak ciężko się powstrzymać ;D POWODZENIA, trzymam kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobycia nowej pracy. Mam nadzieję, że się podoba?

    OdpowiedzUsuń