środa, 31 sierpnia 2016

Goodbye summer

Witajcie! No i co nadszedł koniec wakacji czasu relaksu, pięknej pogody. Najbardziej żal mi super pogody że nie poleże już na plaży, nie popływam w wodzie. Znowu zacznie się zimno, grube warstwy ciuchów. Ale wakacje minęły bardzo fajnie nie mogę narzekać, byliśmy bardzo dużo razy nad rzeką, na działce, często robiliśmy grille, kupiliśmy ciekawe rzeczy jak np basen ogrodowy którego Sara sie boi :)



Jak to się mówi wszystko co piękne szybko się kończy ale naprawdę te wakacje minęły mi strasznie szybko. Od września czyli jutra tak planowałam sobie właśnie że muszę koniecznie znaleźć pracę i wiecie co, jutro idę na rozmowę! Jestem bardzo szczęśliwa, Sara będzie musiała się przyzwyczaić zostawać na trochę beze mnie ale z moimi rkdzicami. Pod koniec września idę na prawo jazdy więc już same z Sarą nawet bez Kamila będziemy mogły jeździć na różne wycieczki :)
Także koniec wakacji to czas mobilizacji. A Wy co bedziecie robić po wakacjach?

4 komentarze:

  1. powodzenia i z prawem jazdy i z rozmową o pracę. czasem żeby znaleść pracę trzeba iść na kilka różnych rozmów o pracę, także jakby w jednym miejscu Cię nie przyjęli to się nie przejmuj, to normalna kolej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za otuche :) juz pare razy byłam właśnie na rozmowach i byłam pewna że mnie przyjmą a jednak nadal jestem bez pracy :)

      Usuń
  2. No jest mały ,,byczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile Sara ma cm w klebie? :D

    OdpowiedzUsuń