czwartek, 7 grudnia 2017

Kogo wybrać?

Witajcie! Dziś post na szybko z pytaniem do Was żebyście mi doradzili, wiem że to trochę dziwne ale mam dylemat mianowicie nie wiem którego weterynarza wybrać.

Waham się pomiędzy:

-naszym gabinetem w którym Sara jest od małego przyjmowana czyli od 3 lat, wszystko zawsze było w porządku

-a gabinetem w którym leczyliśmy Sarze kaszel kenelowy, gabinet ma bardzo dobrą opinię, mnóstwo pacjentów, lekarze mają podejście jak przyjaciele do nas

Doradzcie mi bo nie wiem czy zostać przy naszym weterynarzu który zna całą historie leczenia i wgl Sary, czy lekarzu który ma fajne podejście i super opinie

Zależy mi na czasie gdyż już w sobotę idziemy z Sarą na szczepienia

Ahh te moje dylematy. Odpowiedzi piszecie w komentarzu którego byście wybrali na moim miejscu

1 komentarz: