środa, 4 października 2017

Światowy Dzień Zwierząt

"Światowy Dzień Zwierząt to święto obchodzone corocznie 4 października w dzień wspominania w Kościele powszechnym św. Franciszka z Asyżu, patrona zwierząt, ekologów i ekologii"

Także tak, wczoraj był Światowy Dzień Zwierząt z tej okazji wybrałam się na szybko do hurtowni żeby kupić coś Sarze i wybrałam piłkę piszczącą no bo jakby inaczej, Sara już kiedyś ją miała, bardzo lubiła oraz smakołyki Gut&Gunstig 20 pasków o smaku wołowiny z witaminami.


Chciałam spędzić z Sarą też trochę czasu i wybraliśmy się znowu do parku zabaw, Sara znalazła kolegę Nero setera szkockiego który był śliczny i bardzo przyjazny, biegali razem dobre pół godziny więc bardzo się wyszaleli. 


Niestety nie mogłam uchwycić ich razem na zdjęciu bo ciągle byli w ruchu ale może następnym razem się uda. 


Korzystam codziennie z pogody nawet gdy pada deszcz, bo już niedługo zima, a ja jestem zmarzluchem więc pewnie będziemy wychodziły rzadziej niż teraz. 

A Wy kupiliście swoim pupilą coś z tej okazji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz