piątek, 30 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016

Witajcie już w ostatnim poście w tym roku. Dzisiaj postanowiłam podsumować ten rok i nie tylko z rzeczami związanymi z Sarą.


  • Byłam w mojej pierwszej pracy i było naprawdę fajnie
  • Będę ciocią-  podwójnie! 
  • Zapisałam sie na Prawo Jazdy w końcu!
  • Zrobiliśmy wreszcie fajny remont w naszym pokoju
  • Sara nauczyła się zostawać sama beze mnie co jeszcze rok temu było omal że niemożliwe 
  • Stałam sie bardziej samodzielna 
  • W tym roku skończyłam 20 lat 
  • Wakacje w tym roku wykorzystaliśmy naprawdę jak trzeba

A teraz może przedstawie plany na 2017 :)

  • Zdać Prawo Jazdy
  • Znaleźć fajną prace
  • Po zdaniu prawa jazdy kupić swój pierwszy własny samochód 
  • Pojechać do Zakopanego lub nad morze w wakacje 
  • A i może troszkę schudnąć :)

Z okazji Nowego Roku życzę Wam wszystkim tego co najlepsze, spełnienia najskrytszych marzeń, zdrowia bo bez niego nie ma nic. I udanej sylwestrowej zabawy! 


A Wy jakie macie plany na Nowy Rok? 

5 komentarzy:

  1. Dużo udało Ci się zrobić! Gratuluję, mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze bardziej obfity w osiągnięcia. :) Nawzajem, udanego sylwestra!
    http://smallshaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Bede sie starać ☺

      Usuń
  2. Gratuluje postępów i oby tak dalej :)
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja wiem czy dokonać :) Wiele sie działo poprostu :D Ja również Tobie tego życzę

    OdpowiedzUsuń