piątek, 29 lipca 2016

Mała przerwa

Witajcie! Tak tak nie było nas tu trochę ale to dlatego że postanowiłam odpocząć od internetu, zająć się Sarą no i wypocząć bo w końcu są wakacje. Przez ten czas Sara zdążyła zaprzyjaźnić się z psem sąsiadów u Kamila rodziców- Fredkiem bo na początku niezbyt się dogadywali, a wręcz nawet pogryzli. Jezdzilismy na różne wycieczki, na kamieniołom, ostatnio byliśmy u Kamila dziadka na działce przez cały dzień, kąpaliśmy się w rzece, byliśmy w lesie Sara była bardzo zadowolona no i towarzyszyła nam Nela.






Teraz wracamy już do Was, będziemy tu częściej. 

4 komentarze:

  1. Dokładnie tak jak my - byłam na wyjeździe, postów nie było od miesiąca i własnie dziś po raz pierwszy od tego czasu włączyłam komputer ;D To zrozumiałe, w końcu są wakacje. Teraz muszę nadrabiać ;)
    PS. Druga fotka jest urocza, tak wystawiła ten pyszczek i patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah faktycznie udało mi sie cyknac w odpowiednim momencie :)

      Usuń
  2. Przepraszam, że tak często o to pytam ale nie dostałam odpowiedzi na maila.
    Jesteś nadal zainteresowana szablonem zrobionym przeze mnie? :)

    Pozdrawiamy J&J

    OdpowiedzUsuń