piątek, 23 października 2015

Top 5 ras

Wiem że to może nie temat Sary itd, ale widziałam u większości z Was takie posty i postanowiłam że sama takiego zrobie.



  1. Na pierwszym miejscu jest oczywiście oczywiste 
  • Bernardyn

Moim zdaniem bernardyny są takie ogromne, puszyste, piękne wyglądają po prostu jak ogromne pluszaki. Mają minki jakby były wieczne smutne i niezadowolone ;) 





2. Na drugim miejscu w moim top 5 ras znajduje się
  • Dog argentyński 

Przed pojawieniem się Sary miałam ogromną ,,fazę'' na dogi argentyńskie, bardzo mi się podobały, są to dość duże silne psy no i są całe białe co mi się podobało :)





3. Trzecie miejsce zajmuje 
  • Shar Pei
Nie wiem czemu ale te psy mi się podobają ;) Mają takie fajne zmarszczki co dodaje im uroku :)




4. Czwarte, przedostatnie miejsce zajmuje

  • Berneński pies pasterski 
Te psy są po prostu piękne i przecudowne :)




5. I ostatnie miejsce już w moim rankingu ,,mini'' rankingu zajmuje
  • Samoyed


Fajny puszysty biały piesek. Średniej wielkości, wygląda jak pluszak.





M.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz