czwartek, 14 września 2017

Pies w podróży- Solina

Witajcie! Nasz wyjazd z Sarą trwał cztery dni, wybraliśmy Soline, a miejsce naszego noclegu w Bóbrce. Podróż samochodem przebiegła dobrze, Sara była grzeczna praktycznie ciągle spała mieliśmy tylko jeden postój. Po drodze były piękne widoki które coraz bardziej mnie cieszyły no bo skoro przed celem było tak pięknie to co musiało być na miejscu.


Mieliśmy wynajęty cały domek dla siebie gdzie był pokój z kuchnia, sypialnia i łazienka, przed domkiem był taras, dookoła piękne widoki i oczywiście całkowita akceptacja psa, zero jakichś opłat, pytań jaki to będzie pies, kompletnie nic co mnie bardzo zaskoczyło. Domek dostaliśmy z polecenia pani Małgosi tej od której mamy Sare. 
Sara wpadła do domku to biegała wszędzie wszystko wachała, oglądała. 




Po rozpakowaniu pojechaliśmy do Soliny na tame, na początku nie wiedziałam czy można wchodzić na nią z psem, nigdzie nie widziałam żadnej informacji. Na tamie mnóstwo ludzi, atrakcji, pamiątek. Trochę się obawiałam jak Sara zareaguje na to wszystko, bo czasami lubi szczekać na ludzi ale zaskoczyła mnie pozytywnie bo była bardzo grzeczna, oczywiście miała założony kaganiec bo wiadomo duży pies pośród tylu ludzi, nie chciałam żeby ktoś miał do nas pretensje. Ludzie zachwyceni Sarą dużo ludzi komentowało gdy przechodziliśmy obok, zdarzały się też dzieci które trochę mnie śmieszyły ale również dziwił mnie ich brak wiedzy, np chłopiec który krzyczał na cały głos ,,Mamo ten pies ma kaganiec, on ma wścieklizne". 
Na tamie były również inne psiaki na które Sara nie zwracała uwagi. Widoki były piękne, zdjęcie nie oddaje tego efektu.




Spędziliśmy cudowny czas, mam mnóstwo zdjęć także mogłabym Was tutaj nimi zasypać, mogłabym również pisać i pisać. Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania Soliny jeśli nie macie pomysłu na wyjazd, mogę również podać Wam namiar na ten domek. 
A może ktoś z Was był w Solinie? Albo macie namiar na inne domki w jakichś innych godnych odwiedzenia miejscach gdzie futrzak to nie problem. Piszcie w komentarzach 

2 komentarze:

  1. Super! Też podróżuję z moim psiakiem, zostanę z wami na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :D A gdzie już byliście? Może polecisz jakieś miejsce?

      Usuń