wtorek, 22 grudnia 2015

Psie przygotowania do świąt

Witajcie! My z Sara przygotowujemy się do świąt w związku z czym opisze Wam jak te przygotowania u nas trwają, jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej lektury :)


  • Preparat owadobójczy
Pewnie myślicie po co preparat owadobójczy? Mianowicie Sara złapała u Kamila rodziców od Kamy parę pchełek i musiałam ją pryskać w sobotę i poniedziałek i trochę odczekać zanim wezmę szamponem


  • Suchy szampon
Pierwszą rzeczą jaką robimy z Sara to ,,mycie" suchym szamponem. Szampon ten posypuję jej na sierść i wcieram głęboko rękoma. Uwaga od razu mówię że taki szampon strasznie się kurzy dosłownie jeden pył ;)


  • Szczotkowanie
Teraz po użyciu suchego szamponu zaczynamy szczotkowanie Sary, robiłam to w poniedziałek tak jak Wam mówiłam na filmiku, użyłam do tego zgrzebła dwurzędowego który pokazywałam Wam w poście Haul zakupowo prezentowy



  • Czyszczenie uszu
Po zapaleniu uszu Sara ma zalecenie od pani weterynarz czyścić uszy i zakrapiać co jakiś czas więc robimy to dziś bo się troszkę już ubrudziły


  • Psi manicure
Chyba zbyt dużo powiedziane, zwykle obcinanie pazurków które są już troszkę długie
 Zdjęcie przed obcięciem


A Wy i Wasze zwierzaki gotowi do świąt? :)
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz