czwartek, 13 listopada 2014

Żywienie Sary

W dzisiejszym poście opowiem o żywieniu Sary. Mianowicie na początku dostawała ona suchą karmę Purina przez tydzień od przybycia, następnie zamówiłam na allegro karmę Brit Junior XL. Wybrałam XL gdyż jest ona dla psów ras olbrzymich czyli powyżej 45kg, czytałam na internecie opinie że jest to taka sama karma jak Royal Canin tylko pod inną nazwą i o wiele tańsza :) Zamówiłam Sarze 15kg + 3kg dostawało się w gratisie, karma jest dobra na stawy psów gdyż rasy olbrzymie i duże mają z nimi często problem. Obecnie je też karmę w puszce dla juniorów mieszaną z ryżem, marchewką, pietruszką. Czasami dostaję też zupę np. jarzynową, rosół, nie przepada za pomidorową ale lubi makaron :) Obieram jej mięso z kości na zupę i wrzucam do miski, kupuję jej też czasami serca z kurczaka i gotuje z warzywami. Tak jak pisałam we wcześniejszych postach Sara dostaje też witaminy z firmy Dolvit Junior. Oprócz tego absolutnie nie wolno podawać jej kaszy ponieważ może dostać skrętu żołądka co jest częste w przypadku takich ras, kupiłam jej również miski na stojakach bo czytałam że takim psom ciężko się schylać do miski. Dostaje również smakołyki ale to jak tylko coś dobrze zrobi lub podczas nauki.

Link do karmy Brit
 http://allegro.pl/okazja-brit-junior-xl-15kg-3kg-18kg-pakiet-g-i4773388609.html


Witaminy Dolvit Junior 
http://www.superzoomarket.com/p,3320.html







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz